Někdy se opravdu zadaří, že něco ušetříme, mnohdy to jsou ale klamavé triky, jak nás nalákat a docílit toho, abychom pak do obchodu přišli znova. Mnohdy se nejedná pořádně ani o slevy jako spíš o triky, aby lidé opravdu do obchodu zavítali znova. Hodně lidí však přistihlo obchody přímo u tohoto triku a to tak, že se podívali na cedulku s cenou, strhli doma cenu po slevě a spatřili bohužel smutnou pravdu a to to, že cena pod slevou byla úplně stejná jako cena po slevě, ba dokonce se někdy stává i to, že je cena po slevě dokonce vyšší než před slevou. Pokud si tohoto všimnete, můžete zkusit se do obchodu vrátit a zkusit se zeptat, jak je to možné, vždyť přeci sleva by měla být taková, aby cena po slevě byla menší než před slevou, no ne? Některé triky nejsou moc morální, ale co už, každý chce prodat své zboží, jak nejlíp to umí.
Mnohdy se zlevňují jen určité barvy, aby to opět zákazníka zmátlo a myslel si, že sleva platí na stejný kousek i v jiné barvě a pak je zákazník překvapen, že byla cena výrazně vyšší. Další trik je například i ten, že se zvyšuje cena u různých velikostí. Vy si v kabince vyzkoušíte velikost M a pak zjistíte, že ale potřebujete stejný kousek, akorát větší nebo menší velikost.
Nevšimnete si však, že tento kousek v jiné velikosti už nemá stejnou cenu jako ten původní a je dražší. Samozřejmě že by vás nenapadlo se podívat na cenovku, protože dva naprosto totožné kousky by měly mít stejnou cenu, ale někde to tak opravdu není. Takže si na to dávejte pozor a koukejte se na cenovky raději dvakrát. Cena sice není o moc vyšší, ale je. Nejlepší slevy jsou tak slevové kartičky nebo kódy, které buď dostanete jako VIP člen nebo vám je nasdílí nějaká veřejně známá osobnost jako jeden ze způsobů spolupráce. Například About You sleva bývá velmi častá či například i jiné značky.